• facebook Icon
  • Google plus icon
  • Instagram Icon
  • Twitter Icon
  • Youtube Icon

UWAGA!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Szczegóły Czytaj więcej…

Zrozumiałem

1. Czym są pliki cookies.

Ciasteczka ( angielskie „cookies”) to niewielkie pliki danych w szczególności pliki tekstowe, zapisywane przez serwer na twoim komputerze. Pliki te pozwalają rozpoznać twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowując ją do twoich preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer.

2. Z jakich rodzajów plików cookies korzystamy.

Cookies „sesyjne” – plikami tymczasowe, które pozostają na twoim urządzeniu, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej.
Cookies „stałe” – pliki pozostają na twoim urządzeniu przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
Cookies podmiotów zewnętrznych – umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do twoich preferencji, w momencie, gdy dokonujesz zakupów.

3. Do czego używamy plików cookies.
Pliki „cookies” używane są w celach statystycznych, marketingowych oraz w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Pliki cookies przechowują informację o geolokalizacji, języku odwiedzającego stronę, oraz losowe dane dotyczące identyfikatorów sesji. Gromadzone dane pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości. Pozyskane informacje pomagają nam budować statystyki dotyczące ilości nowych i stałych użytkowników oraz umożliwiają nam analizę odwiedzanych podstron. Dzięki tym informacjom nieustannie polepszamy nawigację po naszym sklepie oraz poprawiamy jakość oferowanych usług.

4. Usuwanie i wyłączanie plików cookies

Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu internetowego. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies”. Ustawienia przeglądarki mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” lub informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Więcej informacji o wyłączeniu automatycznego zapisu plików „cookies” można odnaleźć w ustawieniach przeglądarki (oprogramowania służącego do przeglądania stron internetowych).

 

Urzędujemy w godzinach: 

  Poniedziałek - Piątek 06.00 - 23.00
  Sobota 08.00 - 22.00
  Niedziela 08.00 - 22.00

 

 benefit  fitprofit
 oksystem  
  • Andrzejki
  • Lady Dance
  • Pośladki
  • Dieta
  • Kręgosłup
  • DanceHall
  • Zapraszamy

    Joga

  • Aktywna ciąża

Aktualnie przy Gosław Sport Center powstaje grupa kolarska, której zawodnicy już od kilku lat trenują na obiekcie Gosław. Już wkrótce pojawią się dane o: możliwościach przystąpienia do grupy, wspólnych treningach, wyjazdach na zawody, osiągnięciach, itp. Będą też zaprezentowane w Gosław Sport Center specjalnie zaprojektowane stroje kolarskie, na które przyjmowane będą zamówienia. Przedstawiona też będzie oferta serwisowa i handlowa firmy współpracującej: Bugla Bike Service z Rogowa.

Zawodnicy grupy kolarskiej przy Gosław Sport Center trenują codziennie, a co tydzień lub dwa tygodnie startują w zawodach (maratony MTB, triathlony, duathlony, wszelkiego rodzaju wyścigi kolarskie). Wyjazdy na zawody to głównie południe Polski, a także Czechy. Poziom sportowy zawodników jest różny; od tzw. PRO do amatorów kolarstwa. Dlatego każdy, kto myśli o kolarstwie lub triathlonie w kategorii nie tylko rekreacji, jest w stanie przyłączyć się do grupy i znacznie poprawić swoją sprawność fizyczną niezależnie od wieku.

Co dają wspólne treningi?

Otóż dzięki wieloletnim treningom i startom w zawodach (Stasiek i Tomek) zawodnicy Gosław Sport Center posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie: odpowiedniego doboru, serwisowania i użytkowania sprzętu (rowery górskie, szosowe, obuwie, stroje itd.), właściwego odżywiania i suplementacji, układania planów treningowych, przygotowania się do zawodów i samego startu w zawodach, przepisów obowiązujących na zawodach, znajomości miejsc odpowiednich do treningów i startów w zawodach. Te i wiele innych informacji i wskazówek każdy będzie mógł pozyskać przed, w trakcie oraz po treningu.

W związku z tym, że sezon startowy już trwa, do miesiąca października na wspólne treningi można się będzie umawiać indywidualnie ze Staśkiem lub Tomkiem pisząc na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i podając dni oraz godziny w których dysponuje się wolnym czasem (dobrze też jest podać numer telefonu kontaktowego). Treningi te są nieodpłatne i realizowane w ramach treningów własnych zawodników. Od miesiąca listopada zaczną się treningi grupy kolarskiej na siłowni i rowerach stacjonarnych w Gosław Sport Center.

Zapraszamy do przyłączenia się do grupy i odwiedzin strony na Facebooku. Śledzić na bieżąco wydarzenia


<p>

ATAK NA BRZUCH

- jeśli chcesz mi?? pi?kny, p?aski i umi??niony brzuch &ndash; nie ma nic lepszego! Zaj?cia rozpoczynaja si? 15 minutow? rozgrzewk?, a nast?pnie wykonywane s? ?wiczenia skierowane wy??cznie na mi??nie brzucha.<br /><br /><span style="color: #000000;">

BRAZYLIJSKIE PO?LADKI

&ndash;to trening wzmacniaj?cy i kszta?tuj?cy dolne partie cia?a, a szczeg&oacute;lnie &ndash; uda i po?ladki, czyli miejsca, kt&oacute;re najcz??ciej dotyka problem cellulitu. Specjalny program ?wicze? pomaga spala? tkank? t?uszczow?, rozbija? cellulit, uj?drnia? i wysmukla? uda, a tak?e po?ladkii brzuch. Liczne serie powt&oacute;rze? sprawiaj?, ?e trening jest intensywny, a efekty &ndash; szybko widoczne.</span></p>
<p><span style="color: #000000;">

BOOT CAMP

</span><span style="color: #000000;">&ndash;</span><span style="color: #000000;"><span style="color: #ff0000;">Trening funkcjonalny na ?wie?ym powietrzu. Polega nie tylko na pracy indywidualnej ka?dego uczestnika, ale tak?e na ?wiczeniach w parach oraz na rywalizacji zespo?&oacute;w. </span><strong><span style="color: #ff0000;"><span style="font-weight: normal;">Metoda wywodzi si? z ?wicze? wykonywanych w trakcie szkole? armii ameryka?skiej. </span></span></strong><span style="color: #ff0000;">Zaj?cia odbywaj? si? na boiskach Gos?aw Sport Center niezale?nie od pogody! :)&nbsp;</span></span>
</p>
<p>

BPU (Brzuch, Po?ladki, Uda)

&ndash; zestaw ?wicze? pozwalaj?cy uj?drni? i wzmocni? dolne partie cia?a. Zapewnia p?aski brzuch, j?drne po?ladki i smuk?e uda. Ponadto trening spala zb?dn? tkank? t?uszczow?, dzi?ki czemu sk&oacute;ra dolnych partii cia?a staje si? bardziej spr??ysta i elastyczna. Trening poprzedzony jest prost? ozgrzewk?, a ko?czy si? rozci?ganiem.</p>
<p>

ENERGYPUMP

&ndash; trening wytrzyma?o?ciowo &ndash; si?owy przy u?yciu lekkich sztang i obci??e?. To zaj?cia , kt&oacute;re w niezwykle efektywny spos&oacute;b kszta?tuj? sylwetk? poprzez prac? z obci??eniem dostosowanym do indywidualnych mo?liwo?ci ?wicz?cego. Podczas zaj?? ?wiczymy wszystkie partie mi??niowe, skutecznie rozwijamy wytrzyma?o?? mi??niow?. To Doskona?a alternatywa dla treningu si?owego. Zaj?cia dla os&oacute;b na ka?dym poziomie zaawansowania.</p>
<p>

FAT BURNING

- &bdquo;spalanie t?uszczu&rdquo; - to dobra metoda na zgrabn? sylwetk?. Zestaw ?wicze?, kt&oacute;re dzia?aj? g?&oacute;wnie na dolne partie cia?a: brzuch, biodra, uda, po?ladki. Fat burning ma charakter aerobowy, podczas wykonywania ?wicze? mo?na rozgrza? ca?e cia?o, wzmocni? uk?ad oddechowy i kr??enia oraz poprawi? koordynacj? ruchow?. Intensywno?? zaj?? jest dobrana w taki spos&oacute;b, aby szybko zredukowa? poziom tkanki t?uszczowej.</p>
<p>

FITMIX

&ndash; po??czenie element&oacute;w ?wicze? wyst?puj?cych na zaj?ciach: TBC, STEP, BPU. To trening wzmacniajacy i kszta?tujacy wszystkie partie mi??niowe, zazwyczaj ( ale niekoniecznie) z uzyciem dodatkowych przyrz?d&oacute;w ( ci??arki, stepy, pi?ki, dr??ki). Idealny dla os&oacute;b pragn?cych mie? ?adnie wyrze?bione ramiona, plecy, brzuch oraz nogi.</p>
<p>

HARD WORK

&ndash; jest to trening wytrzyma?o?ciowy. Wykonywane s? nieustannie zmieniaj?ce si?, intensywne ?wiczenia, anga?uj?ce wiele grup mi??niowych jednocze?nie: biegi, pompki, podci?gni?cia, sprinty, przysiady, itp. Wykorzystywane s? r&oacute;?ne akcesoria treningowe, dzi?ki czemu trening jest r&oacute;?norodny.</p>
<p>

Joga

&ndash; praktykuj, s?uchaj cia?a, odkryj swoje wewn?trzne &bdquo;ja&rdquo;. Staro?ytne s?owo &bdquo;joga&rdquo; oznacza &bdquo;??czenie&rdquo;, &bdquo;jednoczenie&rdquo;, &bdquo;scalanie&rdquo;. ??czenie ducha z cia?em, jednoczenie postawy ?yciowej wobec samego siebie i wobec innych, scalanie ?wicze? fizycznych z kontrolowaniem swoich my?li, pop?d&oacute;w i pragnie?. Je?li pod??ysz ?cie?k? jogi, mo?esz osi?gn?? znacznie wi?cej ni? tylko popraw? kondycji fizycznej i gibko?ci cia?a, mo?esz zmieni? sw&oacute;j spos&oacute;b reagowania na rzeczywisto??, pozby? si? niepokoju i l?ku. Wcale nie musisz mie? jaki? szczeg&oacute;lnych predyspozycji &ndash; je?li kto? si? do tego nadaje to w?a?nie Ty.</p>
<p>

MENTAL BODY

-&nbsp;to wyj?tkowo efektywna forma treningu WZMACNIAJ?CEGO, powsta?a z po??czenia innych, klasycznych form fitness &ndash; ?wicze? aerobowych, jogi, pilatesu oraz ta?ca klasycznego. W tym treningu kluczow? rol? odgrywa ?wiadome podej?cie do ruchu &ndash; ka?dy z nich wykonywany jest p?ynnie, w umiarkowanym tempie, ale za to z ca?kowit? precyzj? i staranno?ci?, dzi?ki czemu pracuje ca?e cia?o &ndash; nie tylko brzuch, uda i po?ladki, ale r&oacute;wnie? plecy, r?ce oraz mi??nie g??bokie. Zaj?cia odbywaj? si? przy harmonijnej muzyce, kt&oacute;rej tempo nie przekracza 120 uderze? na minut? (podczas tradycyjnych ?wicze? fitness ruchy powtarzane s? w tempie 130 uderze? na minut? i wy?szym).</p>
<p>MENTAL BODY to najbardziej dynamiczna i najintensywniejsza forma treningu mentalnego.</p>
<p>

PILATES

-&nbsp;"Teraz ju? wiem - nie mog? si? myli?. Ca?y kraj, ca?y ?wiat powinien wykonywa? moje ?wiczenia. Wtedy ludzie b?d? szcz??liwsi". To s?owa samego tw&oacute;rcy metody - Josepha Pilatesa. Wypowiedzia? je w 1965 roku, maj?c 86 lat. I faktycznie si? nie myli?. Pilates jest metod? maj?c? na celu stworzenie r&oacute;wnowagi w ciele. Nazywany treningiem "dobrego samopoczucia", gdy? pozytywnie oddzia?uje nie tylko na cia?o, ale r&oacute;wnie? na umys?. Wp?ywa na to jak wygl?da cia?o, jak je odczuwamy i jak ono pracuje.&nbsp;Fizjoterapeuci i osteolodzy okre?laj? t? metod? jako jedn? z najbezpieczniejszych form aktywno?ci ruchowej i niezb?dn? w profilaktyce zdrowego kr?gos?upa i aparatu ruchu.&nbsp;G?&oacute;wn? zalet? treningu Pilates jest jego niewiarygodna efektywno??. ?wiczenia inspirowane Jog?, baletem i ?wiczeniami si?owymi koncentruj? si? na rozci?ganiu, napinaniu i rozlu?nianiu mi??ni. System jest ukierunkowany na popraw? elastyczno?ci, si?y, r&oacute;wnowagi i ?wiadomo?ci swojego cia?a. Mi??nie rozci?gaj? si?, wzmacniaj? i staj? si? bardziej elastyczne, przez co ca?e cia?o odzyskuje spr??ysto??, poprawia si? sylwetka, figura staje si? smuk?a i m?odzie?cza, a ch&oacute;d lekki i pe?en gracji.&nbsp;Si?a techniki Pilates tkwi w tzw. "centrum" ("mi??nie ?rodka", "core"). Mowa tu o szeroko rozumianych mi??niach brzucha, r&oacute;wnie? tych g??bokich, kt&oacute;re nie pracuj? podczas klasycznych "brzuszk&oacute;w", a poprzez Pilates staj? si? silne a nasz brzuch wreszcie "p?aski".&nbsp;Pilates jest dla wszystkich &ndash; zar&oacute;wno dla os&oacute;b odczuwaj?cych b&oacute;le plac&oacute;w jak i dla tych, kt&oacute;rzy chc? mie? siln?, wysportowan? i zdrow? sylwetk?. ?wiczenia wykonuje si? powoli i technicznie tak, aby ka?dy m&oacute;g? je wykona?.</p>
<p>

POWERFIT

&ndash; intensywne i dynamiczne zaj?cia bez choreografii, z u?yciem ci??ark&oacute;w, pi?ek, sztang, gum, czy obr?czy. Modelujesz i uj?drniasz sylwetk? oraz spalasz wyj?tkowo du?o kalorii!</p>
<p>

ROWERY

(Indoor Cycling) &ndash; trening w rytm muzyki na specjalnych rowerach. Na stoj?co i siedz?co pokonujesz tras?, daj?c z siebie coraz wi?cej z treningu na trening. Uczestnik sam dostosowuje obci??enie do swoich mo?liwo?ci. Ca?y czas monitorowana jest praca Twojego serca, dzi?ki czemu ?atwiej poprawisz kondycj?, zrzucisz zb?dne kilogramy lub popracujesz nad wytrzyma?o?ci?. Mocno pracuj? uda, po?ladki, ?ydki oraz brzuch.</p>
<p>

PUMP UP + brzuch

-&nbsp;zaj?cia prowadzone z u?yciem specjalnie przystosowanych do tej formy ruchu sztang. Zaj?cia ??cz? trening wydolno?ciowy i wzmacniaj?cy, dzi?ki czemu spalanie tkanki t?uszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zako?czonym treningu. Ta konkretna forma obejmuje dodatkowo ?wiczenia mi??ni brzucha.</p>
<p>

STRETCHING

- Napi?cie, rozlu?nienie i rozci?ganie mi??ni. Zaj?cia rozci?gaj? wszystkie grupy mi??niowe do uzyskania ich naturalnej d?ugo?ci, uelastyczniaj? ?ci?gna i wi?zad?a, likwiduj? przykurcze mi??ni, zapobiegaj? kontuzjom, dzia?aj? relaksuj?co i odpr??aj?co. Powinien by? niezb?dnym dodatkiem do regularnych trening&oacute;w.</p>
<p>

SMUK?A SYLWETKA

-&nbsp;Trening wzmacniaj?cy i uj?drniaj?cy r&oacute;wnomiernie wszystkie partie mi??niowe przy u?yciu r&oacute;?nych przybor&oacute;w. To trening, dzi?ki kt&oacute;remu znikn? Twoje obwis?e ramiona, Tw&oacute;j brzuch stanie si? p?aski, po?ladki uj?drnione, a plecy nabior? ?adnego kszta?tu.</p>
<p>

ZDROWY KR?GOS?UP

-to zaj?cia maj?ce charakter zar&oacute;wno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie b&oacute;lu plec&oacute;w i skrzywie? kr?gos?upa. Zaj?cia obejmuj? ?wiczenia rozlu?niaj?ce, mobilizuj?ce, wzmacniaj?ce, r&oacute;wnowa?ne i rozci?gaj?ce poszczeg&oacute;lne grupy mi??niowe odpowiedzialne za prawid?owe funkcjonowanie kr?gos?upa. Du?y nacisk k?adziemy tutaj na nauk? oddychania, utrzymywania prawid?owej postawy cia?a oraz wzmacnianie mi??ni g??bokich.</p>
<p>

P?ASKI BRZUCH

-specjalnie dobrany zestaw ?wicze? ukierunkowanych na spalanie tkanki t?uszczowej i wzmocnienie mi??ni brzucha. Dzi?ki ?wiczeniom mo?esz mie? p?aski brzuch i smuk?? sylwet?. Zaj?cia rozpoczyna aerobowa rozgrzewka. Ka?dy marzy o p?askim brzuch. Wystarczy tylko przyj?? i zacz?? ?wiczy?!</p>
<p>

PORANNE ODCHUDZANIE

- chcesz przenie?? tempo odchudzania na wy?szy poziom wybierz TRENING INTERWA?OWY, kt&oacute;ry skupia si? na pracy ca?ego cia?a wykonuj?c ?wiczenia o zmiennej intensywno?ci. Zmiana tempa i r&oacute;?norodno?? ?wicze? sprawia, ?e trening nie jest nudny. Trening ten przynosi lepsze efekty, jednocze?nie spalaj?c wi?cej kalorii ni? w przypadku innych form wysi?ku.</p>
<p>

TURBO SPALANIE

-&nbsp;trening metaboliczny o du?ej intensywno?ci, kt&oacute;rego celem jest skuteczne podkr?cenie przemiany materii. Trening anga?uje mi??nie ca?ego cia?a. ?wiczenia interwa?owe przeplataj? si? z marszem, nie stosuje si? jednak przerw mi?dzy danymi sekwencjami, dzi?ki czemu organizm zmuszony zostaje do du?ego wysi?ku, kt&oacute;rego efektem jest spalanie kalorii jeszcze d?ugo po zako?czonym treningu, nawet podczas odpoczynku. Ten rodzaj aktywno?ci cieszy si? rosn?c? popularno?ci?, ze wzgl?du na widoczne efekty i szybsz? redukcj? tkanki t?uszczowej.</p>
<p>

TABATA + WZMACNIANE

&nbsp;- ?wiczenia sk?adaj? si? na trening o niezwyk?ej intensywno?ci, kt&oacute;ry wykonuje si? g?&oacute;wnie z obci??eniem w?asnego cia?a. Celem jest poprawa zar&oacute;wno wydolno?ci anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwi?kszenie wytrzyma?o?ci i wydolno?ci organizmu. W zwi?zku z tym spalenie zb?dnej tkanki t?uszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ?wicze?.</p>
<p>

TRENING OBWODOWY

&ndash; to kompleksowy trening poprawiaj?cy og&oacute;ln? sprawno?? fizyczn?, kondycj? i wytrzyma?o?? si?ow?. Podczas treningu wykorzystywany jest obw&oacute;d z poszczeg&oacute;lnymi stacjami, dzi?ki kt&oacute;rym anga?ujemy do pracy r&oacute;?ne partie mi??niowe. Pojawi? si? tutaj hantle, pi?ki, stepy, liny, ta?my TRX, worki bu?garskie, kettlebell oraz wiele innych gad?et&oacute;w treningowych. Intensywny wysi?ek zar&oacute;wno dla os&oacute;b pocz?tkuj?cych jak i zaawansowanych gwarantowany.&nbsp;<br /><br />

DANCEHALL

&ndash; taniec wywodz?cy si? z Jamajki, bazuj?cy na izolowanych i p?ynnych ruchach ca?ego cia?a. Ka?dy krok ma swoj? histori? i swojego tw&oacute;rc?. Dzi?ki regularnym zaj?ciom zyskasz zdrowie, kondycje, a co za tym idzie dobre samopoczucie! Zaj?cia przeznaczone s? dla ka?dego dziecka kt&oacute;re chce si? dobrze bawi?! &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>
<p>
</p>

O Firmie

ul.Cisowa 6, 44-300
Wodzisław Śląski

Polska: +48 32 454 69 66

recepcja@goslawsportcenter.pl

a.pogoda@goslawsportcenter.pl
sport i rekreacja

CAFE EMI 534 699 291

Skontaktuj się z nami

Szukaj Nas